ميلودى شــــــــــات
انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد Ezlb9t
ميلودى شــــــــــات
انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد Ezlb9t
ميلودى شــــــــــات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  ميلـودى شـاتميلـودى شـات  الهـاتف المحمول (الموبـايـل)الهـاتف المحمول (الموبـايـل)  مركز رفعمركز رفع  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  التسجيل السريعالتسجيل السريع  دخولدخول  
تم تغيير رابط الموقع الى
wWw.MelodyHD.Com
الرجاء في المرة القادمة الدخول منه سيتم تحويلك الان تلقائياً

انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد

انجـــــــــــى
nobel
- ♥ KÓØÖKÊ ♥ -
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
- ♥ KÓØÖKÊ ♥ -

- ♥ KÓØÖKÊ ♥ -

انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد Empty
مُساهمةموضوع: انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد   انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد Icon_minitimeالإثنين 14 ديسمبر 2009, 8:50 am

انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد Icon_biggrin المرحلة الأولى : ( الي يدوبك لسه متعلم يدخل نت

طبعا العمر يتراوح من 22 الى ما فوق ... وتلاقيه اول ما يدخل هاي ممكن نتعرف انا فلان ومن الحته الفلانيه وتحسي ان فيه حنفيه معلومات اتفتحت واي حاجة تقوليهاله يقولك يعني ايه مش فاهم وبعد كل كلمة يقولك اصل انا لسه جديد في النت

والنوعية دي تنقسم لقسمين :
يا اما متحمس وحط ف دماغه موضوع النت وعايز يتعلم _2- يا اما سمع من صحابه عن النت والبنات وجاي يجرب حظه

(المرحلة الثانية: ( الي بيقعد على النت بس مش كتير

النوع ده كل كلامه انا مشغولياتي كتير ومبحبش النت والكلام ده وبعد ما يكلم شوية يقولك ممكن نكمل كلام في التليفون انا اصلي مبدخلش النت كتير ومليش خلق للكتابة والحاجات دي

والنوعيه دي تنقسم الى قسمين:
1- يا اما يبقى لحوح ويفضل يطلب نفس الطلب وصباح الملل
2- يا اما يبقى عنده عزة نفس وميلحش بس هيتعصب وهيقولك اعمليلي بلوك

(المرحلة التالته : ( الي قاعد على النت ليل نهار

ده بقى شرحه يطول وينقسم لعدة انواع
المقموص_1

ده بقى قاعد وحاطط ايده على زرار الزعل اي حاجة تقوليها تبقي بتقصديه او بتقللي من شانه وبعد كام مرة كلام ممكن يقولك اديني نمرة تليفونك ولما تعتذري هيقولك انا هحترم رغبتك وهيركبلك الوش الخشب ومن وقت للتاني هتاخدي البلوك ف وشك فنصيحه من اولها كده اديله بلوك وديليت

2- ابو دم خفيف

ده شلل مركز ومتعرفيش مين الي خدعه وقاله ان دمه خفيف وكل كلامه قفشات وضحك والمفروض انك تكوني مجامله وتضحكي بس منصحكيش تيجي على اعصابك

3- المودي

دي بقة شخصية بتتنوع كل يوم على حسب المود وهتحسي انك بتكلمي واحد عنده انفصام ف الشخصية النهاردة رزين وعاقل وبكرة لاسع وبعد يومين رخم وبعدها كيوت وفريندلي طبعا الحكايه مش ناقصة جنان كفايه الي الواحد فيه

4- اللزقه

والنوع ده عايز حزم ف التعامل معاه لأن كل كلامه انتي فين ؟ بتتاخري في الرد ليه؟ انتي بتكلمي حد ؟؟ ياعم وانت مالك بتتحشر ليه ......ولو قلتيله ثواني هيقولك ليه رايحة فين؟ متتاخريش ... ايه ده انتي لسه مجيتيش ؟؟؟

5- الناصح

صباح الصداع مع كل جمله هتقوليها هتاخدي نصيحة وفيه عرض خاص قولي جملتين وخدي اربع نصايح العرض مستمر حتى نفاد الكمية ........ولو على منتدى زينا كده هتلاقيه بيقولك ليه حطيتي التوبيك ده وليه شيلتي الصورة دي وحطيتي التانية انا انصحك انك تخليه يحصل اخواته الي فاتوا يعني بلوك وديليت

6- الحبيب

انا فيا جاذبية وكل البنات بتعجب بيا ....... ايام ما كنت ف الكليه كنت عامل ازمه والبنات بتتخانق عليا...... المصيبة بقى ان اي جمله هتقوليها هيفهم ان انتي معجبه اصله مش بمزاجك هتحبيه يعني هتحبيه

7- حريقة بنات

ده بقى لو في منتدى او ميل جروب تلاقيه مركز على كل البنات ومبيعملش اي حاجة تانية غير كده الكوميدي بقى لما يتلخبط ويعتقد ان الأسم ده انثوي ويندمج وبعدين يطلع واحد صاحبه

8- الكداب

من اول الأسم والسن واي معلومة خدتيها كدب في كدب ومتعرفيش ليه ده بقى انصحيه وخليه يغير اسمه على الماسنجر ويخليه مسيلمة الكداب

9- العبيط

ده هتلاقيه على طول حاطط صورته وذنب عليكي تتفرجي ويشيل الصورة دي يحط التانية وكل شوية يفتح الكاميرا مع نفسه

10- بابا اوبح

ده ممكن يكون على النت من سنة 96 واتخرج واشتغل واتجوز وجاب عيال ولسه قاعد يتعرف على بنات وكل ما يكلم واحدة يقنعها انه مش متجوز وبيدور على عروسة وصباح السرحان ولو جربتي كل يوم تدخليله بايميل غير التاني هتسمعي قصة حياته كل يوم مختلفة
nobel

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد   انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد Icon_minitimeالإثنين 14 ديسمبر 2009, 12:30 pm

بجد الموضوع جامد يا كوكى بس فيه ملحوظه هتلاقى فى كل الناس بنات وولاد الصفات دى وهتلاقيها موجود عند الشخص الواحد كذا صفه منهم
انجـــــــــــى

انجـــــــــــى

انثى الابراج : السمك
المزاج : كـل يــوم فـى حـال

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد   انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد Icon_minitimeالإثنين 14 ديسمبر 2009, 6:48 pm

هههههههههههههه

جميل ياكوكى

وفعلا ده اللى بيحصل
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد   انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد Icon_minitimeالثلاثاء 15 ديسمبر 2009, 1:57 am

ههههههههه موضوع جميل تسلم ايدك بس انتى كده مش عاجبك حد خالص بيقعد على النت
الشاعرالحزين

الشاعرالحزين

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد   انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد Icon_minitimeالخميس 17 ديسمبر 2009, 12:40 am

بجد الموضوع جميل بس للاسف مش موضوعك كان نفسى يكون من اقتراحك او تفكيرك انتى كان ردى ععليه هيكون اجمل انتظرى ردى
»ЯΦçЌ«

»ЯΦçЌ«

ذكر عدد المساهمات : 729

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد   انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد Icon_minitimeالخميس 17 ديسمبر 2009, 1:07 am

هههههههههههههههههههههههههه
لولولولولولى
كوكى بنفسها كتبت موضوع وايه وموضوع مميز وجاااااااااااااامد
تسلم ايدك يا كوكى ويارب نشوف بأه موضوعات كتييييييييير
https://melodychat.hooxs.com
genius

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد   انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد Icon_minitimeالثلاثاء 22 ديسمبر 2009, 7:27 pm

هههههههههههههههه حلو مس كوكي ولكني لا اقتنع بمبدا التعميم
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد   انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد Icon_minitimeالثلاثاء 22 ديسمبر 2009, 9:16 pm

هههههههههههههه
حلو يا كوكى
ده فعلا اللى بيحصل
عندك حق والله انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد Lol
ќĤαĿİĎ TнỀ ЌÏÑġ

ќĤαĿİĎ TнỀ ЌÏÑġ

ذكر الابراج : العذراء

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد   انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد Icon_minitimeالجمعة 25 ديسمبر 2009, 7:04 pm

تـــــــــــــــسلمى كــــــــــــــــــــــــــــــــوكى

على هــــــــــــدا الموضوع المميز

مشـــــــــــــــــكزر وفى انتظـــــــــار جديدك

????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد   انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد Icon_minitimeالجمعة 05 فبراير 2010, 4:53 pm

طب انا مش الانواع ديه خالص انا من النوع اللى بدخل ارخم على الناس و بحب اطفش البنات بتسلى انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد Icon_cheers انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد Icon_razz انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد Icon_cheers
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد   انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد Icon_minitimeالسبت 21 أغسطس 2010, 3:08 am

ههههههههههههههههههههههههههههههه

كوكي تسلمي انتي مش عاجبك اي حد بيفتح نت خالص

وانا زي ميدو ادخل ارخم واستمتع واطلع

انواع الشباب علي النت !!موضوع جامد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» على الرمل موضوع جامد جدا...
» تحدى جامد اوى بين الاهلاويه و الزمالكاوبه مين حايكسب !!!
» عرض جامد من فودافون 10 دقايق كل يوم مجانا الحق اشترك
» كل انواع البيتزا واااااااااااااااو
» لقطع النت عن المشتركين واعادته