ميلودى شــــــــــات
الحب من طرف واحد Ezlb9t
ميلودى شــــــــــات
الحب من طرف واحد Ezlb9t
ميلودى شــــــــــات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  ميلـودى شـاتميلـودى شـات  الهـاتف المحمول (الموبـايـل)الهـاتف المحمول (الموبـايـل)  مركز رفعمركز رفع  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  التسجيل السريعالتسجيل السريع  دخولدخول  
تم تغيير رابط الموقع الى
wWw.MelodyHD.Com
الرجاء في المرة القادمة الدخول منه سيتم تحويلك الان تلقائياً

الحب من طرف واحد

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الشاعرالحزين

الشاعرالحزين

الحب من طرف واحد Empty
مُساهمةموضوع: الحب من طرف واحد   الحب من طرف واحد Icon_minitimeالجمعة 19 فبراير 2010, 11:34 am

يعنى اسم موضوعى بيقول انه مكانه مش هنا خالص وانه لازم يكون فى الحب والرومانسيه بس صدقونى انا خليته فى الفرفشه عشان كوميدى

طبعا الاسم واضح اوى حب من طرف واحد يعنى ولد بيحب بنت او بنت بتحب ولد

مش عارف ازاى اقول عليه حب من طرف واحد لان اللى اعرفه الحب لازم يكون بين طرفين
الا اذا كان واحد من الطرفين دول جبان او مش عنده القدرة انه بيقول بحبك للى بيحبه

انا عارف ان فى ساعات كتير ظروف بتحكمنا اننا نخبى حبنا لما نحس بيه ونتاكد منه عن الانسان اللى حبناه

بس الاصعب اننا نحب ونعيش الحب واللى بنحبه مش حاسس بينا

ايــــــــــــه الكلام الكبيــــــــــر اللى انــــــــــأ بقــــــولــــــه ده كده انا هقلبها درامـــــــأ صح ولا انا غلطـــــان

اللى عاوز اقوله اوعى تخبى مشاعرك عن انسان حبيته

هتخبى عشان ضعيف ومش قادر تقولها لو هتعمل كده ريح نفسك من العذاب اللى هتعيش فيه وانتحر والطرق كتيرة اوى

هتسكت عشان بتبص ليك على انك اخ وصديق طبعا استحاله تكون اخ وصديق لزميله مدام حبيتها هنكدب على نفسنا

عاوزها هى اللى تقولك بحبك الاول او تحسسك عشان تتحرك صدقنى عمرك ما هتتحرك ولا هتنطق حتى لو عملتلك المستحيل هتفضل برده شاكك فى حبها وعاوز مليون دليل انها بتحبك

طبعا الكلام برده للبنات انا بس خصصت الشباب لان فعلا بيحصل كده مع الشباب اكتر والشباب هى اللى لازم تبدء وتقول الكلمه الاول

ممكن اسالكم كلكم سؤال
هيحصل ايه لو قولت للى بتحبه كلمه بحبك
حاجات كتير اوى هتحصل
فى الاول لو مش حاسس بيك هيحس بحبك ولو مكنش متاكد من حبك دلوقتى اتاكد
هتقول ممكن يجرحك ويقول انكم مجرد اصدقاء صدقونى هتكونو كسبتم برده على الاقل هترتحو من العذاب اللى بتحسه فى الحب من طرف واحد وممكن مع مرور الوقت النظرة تختلف وتكون حب

وفى الحالتين هتكسب مش هتخسر

يبقـــى ليــه تخبى حبـــــــك يبقى ليه تفضل جبان
قول بحبك على صوتك وانسى خوفك مهما كان

اتمنى ان موضوعى يكون عاجبكم الحب من طرف واحد Herz
سومه

انثى الابراج : الميزان

الحب من طرف واحد Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب من طرف واحد   الحب من طرف واحد Icon_minitimeالسبت 20 فبراير 2010, 8:11 pm

السلام عليكم..................شاعر عاشت ايدك موضوع روووووووووووووعه وصح في حياه الشباب يحصل كثير من الي قولته بس الحب من طرب واحد في منفعه ومضره يعني اذا كانت البنت بتحب واحد وهو حاسس بيها بس ميبادله نفس المشاعر وفي يوم من الايام صارت بينهم علاقه في اول مشكله رح يذلها حيقول لها انتي الي حبيتيني وجيتي محد ضربك على ايدك وللاسف بتحصل كثير هالايام اما بالنسبه للولد اذا حب بنت وممتاكد من مشاعرهه يكدر بمرور الوقت يغيرها ويعترف بحبه الها فحتتحرك مشاعرهه نحيته.......اتمنى رأيي يعجبك تقبل تحيااااااتي ومروري

الحب من طرف واحد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كيف تره الحب
» عيد الحب
» الحب الضائع
» الحب والقدر
» اسئله عن الحب